المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : دعوة لورشة عمل عن الترانزستور لمن عنده ذرة اهتمام بتدريس منهج الالكترونات فى الاحمدى

ahmed1159
01-14-2013, 04:49 PM
السلام عليكم
يااخوناا ياعالم ياهوووووووووووووووه
ارجوكم احضروا عندى ورشة عمل عن الترانزستور هتعجبكم جدا والله ماهتلاقوا شرح عن الترانزستور كما ساشرحه انا وبدون غرور
انا عارف ان معظمكم ضاربين المادة بالجزمة ومفيش اى اهتمام بورش وعمل وبطيخ لكن والله هتستفادوا لو حضرتم
اللهم قد بلغت اللهم فاشهد

الحلواني
01-15-2013, 12:05 AM
يعني عامل فيلم ويعالم يا هو ووووووووووو
لا فيه زمان ولا مكان للورشة المزعومه
وتقولنا تعالووووووووووووو

ahmed1159
01-15-2013, 01:52 PM
ياعم جات لى فكرة حلوة للناس اللى بتحجج بالفاكس
اعملوها تبادل زيارات وهات معاك مدرس او اتنين او اكتر لو فيه
الورشة يوم الخميس 17/1
الساعة تسعة الصبح..يعنى تعالوا نشوفكم نتبادل الخبرات مع بعض وتشوفوا ورشتنا ايه ناقص فيها نكمله وحاجات زى كده ياعم الحج هههههههههه

ahmed1159
01-20-2013, 11:53 AM
االسلام عليكم
حضر الورشة خمسة افراد جزاهم الله كل خير
وكانت هناك مفاجأة جميلة تقديرا لمجهودى
اخ من اللى حضروا المفروض انه راجل كبير ومحترم ومسلم
بدل مايشيلها جميلة ويشكرنى على الورشة يروح يوقع بينى وبين الموجه وزملائى فى القسم ويقول عنى كلام لم يحدث لمجرد انى كنت بنتقد نظام وسائلهم القديمة العقيمة التى طبعوها من الكتاب المدرسى ولصقوها وهى لاتمت للوسيلة التعليمية فى شيئ اللهم انها مجرد قطعة قماش تغطى الحائط
الاخ لم يعجبه انتقادى وانا بفرجه على الورشة والوسائل الجديدة راح يقول للموجه كلام طعن فى زملائى فى المدرسة
هى دى الرجولة التى تعودناها منكم يامدرسى الدراسات على الموقع فكما كنتم السبب فى نقلى من الجهراء الى الاحمدى بفتنة الى التوجيه العام مازال الحقد يملأ قلوبكم
تعرفوا ليه ؟
لانكم مجرد عاجزين وفاشلين ولتعوضوا فشلكم تاخذوا سلم الطعن فى زملائكم لكى تصلوا بالقرب من التوجيه
لكن اقول ايه؟
حسبى الله ونعم الوكيل فى كل ناكر للجميل وكل خسيس

الحلواني
01-20-2013, 08:10 PM
السلام عليكم
سامحنا يا هندسة علي التاخير في الشكر والثناء علي مجهودك في الورشة وللاسف لم يكن هناك متسع من الوقت للاستمتاع بشرح تفصيلي لموضوع الورشة
وانا مش عارف انت تقصد مين بكلامك .
لكن انا لم يعجبني اسلوب نقدك للوسائل القديمة وقلت لك ذلك مباشرا
ويعلم الله انني قلت عنك ماتستحق من من شكر علي مجهودك ونشاطك واهتمامك بالمادة واخلاصك للمهنه
ومساعدتك للاخرين وان كان وصلك غير كدا فالوم علي من اوصل لك
فقد انتقي كلمات من الحديث بقصد احداث فتنة
وانا اول مرة في حياتي اتعرض لمثل هذه المواقف او اكون طرف فيها ولذلك هذه هي اخر مشاركه او حديث في هذا الامر