المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لمدرسى ومدرسات الكهرباءبالاحمدى

ahmed1159
09-19-2012, 02:28 PM
السلام عليكم
الاخوة الزملاء فى الاحمدى اعرض عليكم خدماتى وخبرتى لاى مدرس او مدرسة يحتاج اى مساعدة
انا قريب منكم فى ابو حليفة

مهندسة الأحمدي
09-19-2012, 08:46 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يا ريت يا بشمهندس أحمد تساعدنا لاني مدرسة جديدة أول سنة ومعيش في المدرسة أي واحدة قديمة تفهمنا الشغل

بالنسبة لأول درس في تامن انا يادوب شفت الكتب النهاردة بس لقيته كله باور ومش عارفة هيتشرح ازاي ؟
وللأسف ورشتي شفتها النهاردة أول يوم وملقتش فيها اي دوائر الكترونية عاملاها المدرسة القديمة ؟
ولا الدرس ده بيتشرح نظري بس

اسفة للاطالة:(184):

ahmed1159
09-22-2012, 02:09 PM
السلام عليكم
معلش اتاخرت عليك شوية
بالنسبة للدرس الاول اقرى النظرى من ملف الوورد اللى الزميل ارسله لك وبالنسبة للعملى اجتهدى على اد ماتقدرى حسب امكانيات المدرسة لان المفروض يكون عندك لوحة توزيع لما تاخدى فلوس الميزانية حاولى تشترى واحد جديد او اطلبى من التوجيه
يعنى انتى معذورة ومحدش يقدر يجيب عليك اللوم

الحلواني
09-22-2012, 03:06 PM
استاذ / احمد المصري
اهلا وسهلا بك في منطقة الاحمدي التعليمية
انت بين اخوة وزملاء لك
نشكرا شكرا جزيل علي مبادرتك الطيبة لعرض المساعدة للجميع
ونحن بالتالي نعرض عليك المساعدة في اي شيئ تحتاجه من الاحمدي التعليمية بقدر ما نستطيع
نتمني ان نراك قريبا في مشاركه منك في ائراء المادة او زيادة مهارات ومعلومات زملائك المعلمين
مره ثانية اهلا وسهلا بك في الاحمدي

ahmed1159
09-23-2012, 02:26 PM
السلام عليكم
شكرا جزيلا يااخ حلوانى على كلماتك الرقيقة وترحيبك
انا بصراحة كانت نفسيتى تحت الصفر الايام الاولى نظرا لانى لااعرف احد ونظرا لتعودى على الجهراء فكل حياتى كانت هناك
كنت احس بالضيق الشديد لدرجة اننى فكرت فى تقديم استقالتى
بعد شوية انزاح الهم قليلا بعد مقابلة الاستاذ محمد حافظ الموجه الفنى فهو قمة فى التواضع والانسانية وايضا وجدت زملاء فى منتهى الطيبة فى المدرسة الجديدة
فعلا عسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم
وربنا يوفقنا لما فيه الخير
واشكرك مرة ثانية

الحلواني
09-23-2012, 07:42 PM
يا اهلا بيك بين اهلك واخواتك

مهندسة الأحمدي
09-24-2012, 05:06 PM
السلام عليكم
معلش اتاخرت عليك شوية
بالنسبة للدرس الاول اقرى النظرى من ملف الوورد اللى الزميل ارسله لك وبالنسبة للعملى اجتهدى على اد ماتقدرى حسب امكانيات المدرسة لان المفروض يكون عندك لوحة توزيع لما تاخدى فلوس الميزانية حاولى تشترى واحد جديد او اطلبى من التوجيه
يعنى انتى معذورة ومحدش يقدر يجيب عليك اللوم

مشكووور

ahmed1159
09-26-2012, 11:19 PM
السلام عليكم
شكرا ياحلوانى
الاخت مهندسة الاحمدى ارجو السماح باستقبال الرسائل الخاصة لانى ارسلت لك رسالة على الخاص

مهندسة الأحمدي
09-29-2012, 10:21 AM
السلام عليكم
شكرا ياحلوانى
الاخت مهندسة الاحمدى ارجو السماح باستقبال الرسائل الخاصة لانى ارسلت لك رسالة على الخاص

أنا فتحت الخاص يا بشمهندس ولم تصلني أي رسائل ومش عارفة أبعتلك لان مشاركاتي قليلة

ahmed1159
09-29-2012, 12:31 PM
السلام عليكم
خلاص ضيفينى على الياهو
انا ايميلى : ahm115ed