المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : المحولات باوربوينت قمة من الجمال ولله الحمد

ahmed1159
03-14-2012, 05:48 PM
السلام عليكم
اهديكم ملف باوربوينت قمة الروعة والجمال
بذلت فيه مجهود رهيب حتى اخرجه ..استعنت ب 14مقطع فيديو من على اليوتيوب ولذلك ستجد الملف كبير 83 ميجا
الملف كامل بمعنى انه سيعمل معك على اى حاسوب كانه اسطوانة عند فتحه دوس على ملف الباوربوينت فقط
اعرض على الطالب ماينفعه لان هناك مقاطع للمدرس فقط
ارجو عدم استخدامه فى مسابقة احسن اسطوانة وحفظ حقوق الانتاج

http://www.4shared.com/rar/P_u81g3A/transformer.html

sada322
03-19-2012, 11:44 AM
السلام عليكم
الله يجازيك خير استاذنا الفاضل وانا ضيفتكم من موقع عالم الالكترون :d اردت ان ارسل لكم رسالة خاصة ولم استطع الا بعد 200 مشاركة وكما اخبرتكم لديا مشروع بسيط اردت استشارتكم فيه ولانه يمكن ان يكون مشروع تجارى فليس لى رغبة بعرضه على صفحات المنتديات فى الوقت الحالى فاتمنى ان ترسل لى ايميل لتواصل على رسالة خاصة على هذا المنتدى او على موقع عالم الالكترون
وجزاكم الله خيرا وكل المعلمين على هذا الانجاز الضخم فى مواد التعليم

mazed
03-20-2012, 04:51 PM
الاخ الفاضل احمد ياريت ترفع الموضوعات على المديا فير لان الفور شيرد تقريبا بيطلب انك تعمل حساب علية

ahmed1159
03-21-2012, 12:28 AM
السلام عليكم
sada322
اهلا اختنا الفاضلة انا مش بدخل المنتدى القديم الا صدفة لان بصراحة مفيش حد هناك يشجع ولولا المنتدى هنا للمدرسين مكنتش دخلت ايضا لان بصراحة التشجيع مهم حتى ولو باى كلمة على الماشى
المهم ياستى بالنسبة لمشروعك انا والله خبرتى ضعيفة فى السوق يعنى معرفش احوال التسويق ايه ده لازم تعرضيه على حد فى منتدى القرية عنده خبرة فى السوق زى الاستاذ ماجد..حتى منتدى القرية الناس طفشت منه
المهم ان شاء الله هبعتلك ايميلى فى رسالة خاصة وربنا يعمل اللى فيه الخير ويوفقك

الاخ مازد او صبحى انا والله ماليا نفس ارفع شيئ تانى الا بعد فترة كده لانى تعبت جدا فى اعداد اسطوانة المنهج ونفسى اوزعها على كل الاخوة المدرسين لانى جمعت فيها خبرة ثلاث سنين بحث على النت فى الالكترونات
المهم ياسيدى اشترك فى الموقع لو طلب منك اشتراك مش هتخسر شيئ غير دقيقتين تكتب فيهم ايميلك

ahmed1159
03-21-2012, 12:35 AM
على فكرة ياجماعة موقع فور شيرد مش بيطلب منك غير انك تكتب ايميلك واى رقم سرى وبس على الشمال بعدها بتدخل تحمل على طول انا لسه مجربه دلوقتى بايميل تانى وفتح معايا